شناسهٔ خبر: 175725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث ساختمان فرمانداری کارون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد 

فرمانداری کارون  رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پروژه احداث ساختمان فرمانداری کارون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، حامد نقاش، رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به پروژه‌های در حال احداث این اداره گفت: برای عملیات اجرایی پروژه احداث و تکمیل ساختمان فرمانداری کارون تا کنون بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع استانی هزینه شده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تزریق به موقع اعتبارات در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: احداث این ساختمان اداری در مساحتی به وسعت ۸۰۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت است.

نقاش با اشاره به اینکه این ساختمان با اسکلت بتنی ساخته می‌شود، اظهار کرد: ساختمان فرمانداری کارون در دو طبقه به‌صورت سازه سنتی و با در نظر گرفتن کلیه موارد مورد نیاز ساختمان‌های اداری احداث می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم، ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی استان با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.